reklama

Ako šliapem Slovákom na hlavu...

Každý na Slovensku ma strašil jak tu budem chodit hlavou dole, a ja som nechápala prečo, ale až teraz mi došlo že sa báli že im budem šliapat po hlave!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Tiež mi to nebolo jasné ked som sa pozrela na globus, ale možem vám povedať že je to celkom pohoda okrem toho že sa mi furt točí hlava. Najvätščia nespravedlnost je že sa tu musi chodit do školy! Ja by som kľudne vydržala celý den u mora!

Ale existujú tu zariadenia kam rodičia vypracú svoje otravné deti aby mali svätý kľud. Tam su malinké detičky veľmi radi a na obed tam dostanú instantné slíže ktoré si naložia na hrozne presolený chleba a to jedia ako 'sendwič'. Tiež tu robia darčeky ktoré vypadajú ako machlaniny a rodičia sa s tým hrde vystatujú hocikomu kdo náhodou vstúpi do ich dverí (ako každý rodič). Potom si pre nich prídu rodičia a ked si po nich pridu a deti povedia že chcú zostat dlhšie, tak by som vam priala vidiet ich tváre. Tieto zariadenia sa volajú pre-and-after school záleží na tom či je to pred (pre) alebo po (after) škole. Zaujíma vás, skade mám všetky tieto informácie? Mohla by som kľudne povedat ze som robila výskum ale kedže ma byť blog pravdivý tak vám poviem že ma tam raz moji milí rodičia šupli. Tak teraz viete aké som asi 'kvítko'.

A čo sa tu dá robit vo volnom čase? No, može to byt šport alebo pláž. Najprv bola prvá vec šport a potom až "fitnes" ale v týchto časoch si človek vymyslí niečo iné každú minútu. Ja by som asi najradšej vyhodila fitnes z mojho denného programu ale akosi mi to život (no, skor váha než život) nedovoluje. Takže, teraz je to takto:
sobota-sobotná nemecká škola (dalšia vec na vypustenie!!!) a niekedy aj behanie...
nedela-tréning na skok do výšky, ČeskoSlovenský "Country" klub a potom niekedy beh...
Tak vypadá moj "volný čas". Ale nie všetci sú ako ja! Vätščina národa sedí doma a pozerá TV (musím uznať že ma to niekedy láka ta pohodička). A potom sa spí a další den sa ide do školy (škoda).

A potom sú tu obľúbené sviatky. Hlavne Veľka Noc lebo vtedy sem prídu obrovitánske kolotoče ale tie sú tu len jeden týžden. Potom je tu "Australia Day" a vtedy sa moja rodina napakuje do našeho "fára" a ideme asi hodinu po zdlhavej ceste na malinké rodeo. Tam vždycky chodia na koníkoch a "šoférujú" na býkoch. Ale aj tak je vätščina národa u bufetu alebo pri malinkých stánkoch ktoré vypadajú ako naše vianočné... A preto sa tam každý rok vraciame s mojou rodinou...


Magdalena Mutkovičová

Magdalena Mutkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úspešná maturantka IB programu. V septembri plánujem odísť na školu do Anglicka, kde určite získam veľa nových skúsenosti. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéŠkola

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu