reklama

Môj príchod na Slovensko a moja nová škola

Áno, zase som späť na Slovensku a začala som chodiť na novú školu. Poznala som nových kamarátov, kamarátky a tiež nejakú tu lásku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Prišla som do novej školy a tam ma hneď privítala stará kámoška až ma skoro udusila. Ona a jeden další chalan zo staršieho ročníka boli jediný ktorých som poznala. Ale to sa dosť rýchlo zmenilo... zistila som že v tejto triede v ktorej som sa kamarádia všetci zo všetkými... a to som bola veľmi rada lebo ja niesom moc spoločenská medzi novými ľudmi.

Učiteľia sú tiež veľmi fajn. A keďže sa v tejto novej škole vyučuje po anglicky, máme tam učiteľa(konkrétne kanaďana) ktorý vypadá DOSŤ dobre... taký mladý.... blondiak ;)... ale ostatný sú tiež veľmi fajn...

...a preto som veľmi rada že som kde som

Magdalena Mutkovičová

Magdalena Mutkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úspešná maturantka IB programu. V septembri plánujem odísť na školu do Anglicka, kde určite získam veľa nových skúsenosti. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéŠkola

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu