reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Magdalena Mutkovičová

Magdalena Mutkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úspešná maturantka IB programu. V septembri plánujem odísť na školu do Anglicka, kde určite získam veľa nových skúsenosti. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéŠkola

reklama

Škola

Ako ma Australania prijmuli keď som sa vrátila späť

Magdalena Mutkovičová

Ako ma Australania prijmuli keď som sa vrátila späť

Alebo čo mi povedali. No tak bol to veľmi zaujímavý týždeň lebo o pár hodín mi zase nadávali ako keby som sa vôbec nevzdialila na krok. Tiež mi hned zkonštatovali uniformu a ako ju špatne nosím. Prirodzene som takéto rady ignorovala.

  • 11. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 523x
  • 13
Škola v Austrálii

Magdalena Mutkovičová

Škola v Austrálii

V úvode by som chcela poznamenať, že vôbec to nie je tak, že by som ohovárala a nemala rada Austráliu čo si niektorí ľudia mysleli po prečítaní mojich predošlých článkov. Niektoré veci sa mi páčia a niektoré nie. Napríklad škola sa mi veľmi páči. Po návrate zo školy môžem väčšinu času tráviť pri mori, alebo čítaním mojich obľúbených kníh, pretože úlohy sú výnimka potvrdzujúca pravidlo - týždenne mám dve maximálne tri úlohy, na ktorých strávim dohromady menej ako hodinu. Je to úplný Komenský v praxi. Pravidlá sú ako všade - keď dostaneš toľko tých, dostaneš toto, keď urobíš toto, dostaneš takýto trest. No skrátka, pravidlo za pravidlom ako v každej škole.

  • 12. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 333x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu