reklama

Môj návrat do slnečnej Austrálie

Áno, predstavte si, som zase spät v Austrálií, a verte mi, že by som radšej ostala na Slovensku, kde som strávila posledné 3 mesiace. Bolo mi ľúto opustiť zasnežené Slovensko, ale muselo to byť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Letenka objednaná, všade priatelia, ktorí sa so mnou chceli rozlúčit. Deň môjho odchodu sa rýchlo blížil. Je zaujímavé, že keď som prišla na Slovensko, tak som si priala, aby som sa hneď vrátila spät na najbližšom lietadle. Tento pocit sa čím daľej tým viac menil ... spoznala som nových kamarátov, kamarátky a život, alebo dovolenka na Slovensku sa zmenila na najlepšiu na svete. Chodila som do kina, na krúžky, na šport, takže som na lenivosť a všetko, čo som spájala s Austráliou, nemala čas.

Ale ten odchod musel prísť, to sa nanešťastie nedalo ovplyvniť. A tak som sa pripravila na dlhú a nudnú cestu do slnečnej krajiny. A zase tu bola lenivosť, a všetko, čoho som sa obávala, že príde, keď sa vrátim. Ale predsa len to bolo niečo iné... chodila som plávať každý deň, proste som bola celkom fit. Ale aj to plávanie má svoje muchy. Raz som na móle, kam chodíme s kamoškami skákať, kopla do ústric nalepených na drevených stĺpoch, a vyfasovala som zo dvadsať slušných škrabancov = to nechcite vidieť tie ksichty, keď som krivkala domov na ošetrenie. Ale ešte stále som mala štastie, ze to nebolo vážnejšie ako len povrchné odreniny ... no, veď som dieťa Šťasteny :D.

Dnes sme s rodičmi dozdobili vianočný stromček, ale ja vôbec necítim tu vianočnú atmosféru. Kebyže neviem, že je 23.12., tak ani nepoviem, že už zajtra budú vianoce!!! Pokiaľ človek strávi jedny vianoce na Slovensku, tak inde nepocíti tú vianočnú atmosféru, ako keď sa môže pozrieť von oknom, a vidieť zasnežené mesto. Asi jediné, v čo môžem dúfať je, že sneh vydrží do môjho príchodu na Slovensko.

Magdalena Mutkovičová

Magdalena Mutkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úspešná maturantka IB programu. V septembri plánujem odísť na školu do Anglicka, kde určite získam veľa nových skúsenosti. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéŠkola

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu